Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Ptaku | użytkownik

imię i nazwiskoJacek adresWrocław zarejestrowany17.11.2005 @08:30:48 ostatnio na stronie27.11.2014 @21:47:44

Sigur Rós - 'Viorar Vel Til Loftarasa' ('Good Weather for an Airstrike' http://www.youtube.com/watch?v=34ZtT4Th9Ys )

I let myself flow onwards
I swim through my mind back and forth
My soul still sings
the song we once wrote together
We once had a dream
We had everything
We rode to the end of the world
We rode on searching
We climbed scyscrapers
But they were all destroyed
The peace is gone now
I lack balance, I fall down
Still, I let myself flow onwards
I swim through my mind
but I always come back to the same place
There is nothing left to say
This is for the best
God will provide a day for us tomorrow

____________________________________________

Minikolekcja muzyczna:
http://www.youtube.com/watch?v=hRhon7F-vOQ&NR=1 William Fitzsimmons 'Passion Play' live@DeepRockDrive
http://www.youtube.com/watch?v=bGAzswSF0NU Minipop 'Like I Do'
http://www.youtube.com/watch?v=v9ov3xjDWIk Team Sleep 'Death By Plane'
http://www.youtube.com/watch?v=yDYMfm0JQOE Björk - 'All Is Full Of Love' live in NY
http://www.youtube.com/watch?v=gjwgYvzQWS4 Nine Inch Nails - 'Hurt' live
http://www.youtube.com/watch?v=AxU3gXy1Qq8 Johnny Cash - 'Hurt'
____________________________________________

Zapraszam również na mojego blogaska http://www.ptaku.blog.com
____________________________________________

Złote Ptaki 2010!

nagroda w kategorii najdojrzalszy komentarz:
~loffi1234 09.01.2010 @12:23:06
Skarbie jak Ci sie nie podoba to tego nie pisz... (...) milego dnia... zyczylam sobie milego dnia... nie Tobie...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.ptaku.blog.com Gadu-Gadu3929380
digarty47 komentarze1678 posty na forum237

komputer / sprzęt
Montana Gold, nożyk taki do papieru, markery, pisaki Stabilo, pisaki Pentel, Wacom Graphire 4, ESP LTD VB-200, Line6 POD X3 Live, Boss RC-2, Marshall 212, Crate Power Block

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
#OFF    08.06.2009 @19:18:51
obadałem stronke bendu;] iz der eny czens tu get di rekord?:D
#OFF    08.06.2009 @17:52:36
Ja też miło było poznać;]
~Shaggi    08.06.2009 @15:00:19
dzięki za ocene i odpowiedz pozdrawiam i zapraszam do teczki na max3d bo tam wiecje artów
_______
~niezapominajska    08.06.2009 @08:51:27
Patq i nic mi nie narysowałeś
_______
made in china
~Shaggi    07.06.2009 @22:34:49
mozesz mi powiedziec o co cho z tą pangą ?
_______
~MaliciousAngel    07.06.2009 @20:02:34
i co by Mali bez Ptaka zrobiła...
Dzięki, dzięki, dzięki, najwytrwalszy towarzyszu podróży, poduszko Ty i wiksiarzu pociągowy :D

~ObiSan    07.06.2009 @10:59:39
Stary, zapomniałeś czapki
_______
You cannot change your fate, but... I can.
~greenSHE    06.06.2009 @23:25:25
tego dzięki za wpisanie się do mojego fanklubu i czynny udział na forum :D
pozdrawiam
~pozytywna    04.06.2009 @22:22:19
ta z różyczką..
~pozytywna    04.06.2009 @19:38:44
^Ibrachim    04.06.2009 @12:09:22
Przecież ona na profilu ma wpisany wiek: 19 lat.
~Agnieszka2404    04.06.2009 @10:09:38
tak poniewasz wszystkie figury sa za szybami i na gorze były takie wolne łuki gdzie mozna bylo sam obiektyw wcisnąc i pstryknac z góry fotke ;p
_______
Prosze o oceny moich prac

chcesz mi pomóc??zagłosuj http://www.inspirowanazapachem.pl/konkurs.php?id=217
~niemarwel    03.06.2009 @22:27:17
dzieki za komenta, to jest spontan, rysowane na lekcji itd, pozatym jeden z pierwszych i nikomu sie nie chcialo tego picowac... xD ale dzieki za budujaca opinie.
~pozytywna    03.06.2009 @19:36:04
no zdechnę po prostu.
~pozytywna    03.06.2009 @19:35:33
~Nitek    02.06.2009 @12:09:36
mamy kryzys szlachta
fadooro nie moze byc z nami w piatek, bo nasz system edukacyjny chce od niego 300 pesos za studia i niema za co do nas dotrzec mimo, ze ma lubrykant i sei wysmaruje to i taknie pojedzie. rzekl, ze kwota 90zl mu poczebna, a nas tyle, ze jak wysosujemy zrzutke po 10 pesos to bedzie mial bakos full of benzynos. takze apeluje do was o zrzutkę ową. ja moge mu przelac pesos na kontos a od was zebrac w piatek, tudziez mozecie mi przelac na konto. łatewa.
i tak was znajde
to pomozemy?


nie moze byc tak, ze tomy bedziemy małą! :D
_______
Smash The Control Machine
~BlekitnaLaguna    01.06.2009 @18:40:28
~Theressa    29.05.2009 @09:24:07
profilowe rzeczywiście w powiększeniu robi wrażenie

~YuSiA    27.05.2009 @23:13:41
nie wczuwam - tylko szanuje swoją osobę i nie mam ochoty wysłuchiwać głupich docinek i podtekstów.
to tyle.
miło było poznać.
~Ptaku    27.05.2009 @23:05:54
bla bla bla, tylko ty się w tą kłótnię wczuwasz szmulki jakieś, cwaniactwo, powodzenia... se powymyślałaś. 5m tragedia! a codziennie się widywaliśmy
_______
~YuSiA    27.05.2009 @22:49:19
Nie wstydzę się jak bym się wstydziła to pisała bym na pw tylko nie chce się kłócić przez jakieś szmule digartowe - ale widzę, że sam tego chcesz tak więc powodzenia i dużo mądrych słów życzę

Nie lubię cwaniactwa a zwłaszcza w Twoim wydaniu Jacku.
Liż komu chcesz - ode mnie 5 metrów w bok - taki jesteś fajny.
~Ptaku    27.05.2009 @20:05:36
nawet widzę wiadomości pokasowane, ktoś się jednak wstydzi czegoś co powiedział? :D
_______
~Ptaku    27.05.2009 @20:00:29
och ach jak dotknęło
_______
~YuSiA    27.05.2009 @17:02:26
luz zrobilam screena jak trzeba bedziie to wkleje na szałta.
~Ptaku    27.05.2009 @16:55:35
och ach racja, tu nikt nie przeczyta! ćśśś
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 53 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt